Sunday, April 5, 2009

Kelas Bersama PENI RESPATI

Inilah yang lina lakukan semasa menutup kedai online kami''INASALY BAKERY' baru baru ini..sambil bercuti sambil menuntut ilmu..mengambil kesempatan itu menuntut ilmu dengan pakar kek dr seberang ..teruja melihat hasil2 yang Peni hasilkan..begitu kreatif.
banyak ilmu dan tip2 yang Peni titipkan paling penting dia begitu humble.
Mesti semua dah tahu kan tentang Peni pemilik 'CAKE MIRACLE'..hasil-hasil nukilan beliau begitu cantik sekali.

masa kelas itu lina berpeluang juga mengenali dengan Fitri..sebelum nie kenal ikut blog ajer..
Lina mengambil kelas 5hari yang dijadikan 4 hari..intensif course. balance kelas akan adalah pada next week..
So, pada customer2 yang baru dan lama yang meninggalkan pesan sms dan email..lina minta maaf jika lewat membalas..kerana disana lina x menggunakan no phone malaysia dan email juga tidak di buka.
Lina mendapat byk feedback pasal kelas..so far lina x dpat nak tetapkan date lagi tp yang pasti after 21hb.april, 2009..INSYAALLAH sebelum khamis ini ( 9.4.09) lina akan pilih date-date yang sesuai untuk kelas.
maaf sangat2 mutu kamera x clear..guna camera adik x pandai nak setting..kamera yang dibaiki x sempat lagi untuk pergi ambik.
Thank so much


1 comments:

chomeldvery said...

waaa...cayala , tabik spring lagi kt ko..jauh tu bljr..indonesia. ko pi ngan sume family ke? hubby ko ambil cuti ke? ko bljr brp hari? mahal tak? heheheh byk cikadak kan aku..sepatutnya aku jadi reporter la..tapi apa2hal pun jawaaaaaaaaabbbb! wakakakka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...