Sunday, May 3, 2009

Manchester U. Cupcake- Muizzah

order dr my new customer..izza..mahukan cc bertemakan pasukan MU..iza ada nyatakn ciri2 cupcake yer..ada jersey rooney, piala. heart, pemain..iza ada bg sample masa mula2 kami bincang..tp lina ckp x boleh ikut 100% nanti di katakan ciplak hak org..kdg2 kita x buat just ikut kehendak customer tp kena juga..for me senang..nak tiru ke aper ke ikutlah (my design) sebb akan ada beza dr setiap yg kita hasilkan..semua tu seni dan kreativity kita..

jersey pemain kesukaan..minggu nie ajer ada 3 order Mu.nie kek coklat moist dab filling juga coklat. dua dah submitt ada satu lagi akan dtg...paling mencabar buat pasukan nie adalah warna red tu..izza nak colur yg sama cam contoh x mau light2 or hampir sama..hehe dalam hati customer ku ini tegas yer..but never mind..i do my best because i know i can do it..

pagi 1hb.5 my hubby pie hantar di petronas perda..(x pagi pun dah jam 11 pg)..mula2 dpt izza dah ckp cantik yer..suka2..(my hubby citer..dia kata dlm hati..tengok kat luar cam tu pun dah cakap cantik..kotak tu ada cermin..just nampak sikit isi dlm tu)..
selang beberapa lama..izza sms...dia kata cantik sgt kek nie,,saya suka sgt..malam dia bgtahu lagi..sayang nak makan kek nie..kek nie sedap sgt dan pakwe saya pun kata sedap dan suka ...nanti boleh order lagi dan izza akan bagitahu kawan2 tentang bakery akak..TQ IZA..nanti nak tunang bolehlah order lagi..



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...