Friday, August 21, 2009

SALAM RAMADHAN

Salam Kepada pengunjung Inasalybakery.blogspot..kesempatan ini..lina ingin mengucapkan ; SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN YG PENUH KEBERKATAN INI; moga keberkatan itu menyelubungi amalan kita seharian..Insyaallah.
Maaf dipinta jika ada salah silap selama kita berurusan..rebutlah segala fadilat yg di kurniakan Allah swt kepada hamba2NYA sepanjang bulan yg berkat ini..
M y wishlist antaranya ingin sangat merasai suasana ramadhan di tanah suci.insyaallah panjang umur murah rezeki tahun depan..Moga Allah swt permudahkan urusan kami.
awal ogos baru2 ini lina berpeluang sekali lagi ke negara jiran atas urusan rasmi dan x rasmi..lina sungguh teruja dengan sambutan ramadhan mereka..tidak seperti kita di malysia semua gedung2 membeli belah sudah mempromosi kan sambutan hari raya idilfitri tp tidak disana..mereka meraikan kedatangan ramdhan itu lebih lagi dr kedatangan syawal..dengan rancangan tv semua utk ramdhan..amat berbeza sekali..bak kata suami lina..memang tenang duduk disini..masjid2 yer pun penuh dengan jamaah.Hopefully one day kami dapat membuat trip kesana di bulan rmadhan..
oklah hingga jumpa lagi di lain waktu..salam ramadhan buat pengunjung blog kami..tq

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...